25 Nisan 2012 Çarşamba

La Roche-Posay Toleriane Fluide


Kargo firmasıyla uzun uğraşlarım sonucunda (gelmişler bulamamışlar telefon ettim yarım sabah 9'da telefon edin yeniden dağıtıma çıkaralım dediler falan filan derken bana ulaşması bir hafta gecikmeli oldu malesef) geçen hafta elime ulaşan La Roche Posay Hassas Ciltler İçin koruyucu ve yatıştırıcı bakım kremi hakkında düşüncelerimi paylaşacağım sizlerle öncelikle kutunun üzerindeki tanıtım yazısınından başlayalım:

"La Roche Posay termal suyuile desteklenmiş Toleriane Fluide, cildinizde nemlenme ve lipid zenginleşme sağlar.Cildinizi koruyucu ve rahatlatıcı etken maddelerle kombine edilmiştir . Yüksek performanslı mükemmel tolere edilen bir üründür .
Kullanım önerileri:

  • Her sabah ve/veya akşam kullanınız.
  • Parfüm ve koruyucu maddeler içermez.
  • Haricen kullanılır.
Kullanım Alanları:


Düşük toleranslı,hassas,irrite ve özellikle yağlanma eğilimi gösteren ciltler için uygundur."


Benim görüşlerime gelecek olursak ben sabahları sürüyorum yani günde bir defa gerçekten çok hafif bir yapısı var kesinlikle parfüm içermiyor benim yaklaşık 2-3 aydır cildimle ilgili sorunum duş aldıktan sonra burnumda ve yanak bölgemde kuruluk oluşması hatta kaşıntı olacak şekilde o yüzden  Aslı Hanımla iletişime geçtiğimizde bu ürünün bana uygun olduğunu düşünmüştüm ve haklıymışım kullanmaya başladığımdan beri cildimde kuruyup pul pul dökülme olmuyor ayrıca kurumanın haricinde yağlanmada oluyordu yani karma bir cildim var yağlanmayı öneleyip kurumayı da engellemesi benim için çok iyi bir tercih sebebi.
Daha önce kullandığım La Roche Posay Hydreane yazısı ise burada
Yakında kardeşimde (S&S) La Roche Posay Toleriane Spa Kremin tanıtım postunu yayınlayacak ;)
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder