4 Nisan 2012 Çarşamba

Bugün Benim Doğum Günüm :) S&S



24. yaşıma girerken harika bir gün yaşadım,bana bu günü yaşatan yanımda olarak beni mutlu eden herkesede teşekkür ediyorum :) Özellikle canım ablam  adriana 1983ün  özel temalı pastayla çok çok emeği geçti...Pasta çok ama çok leziz  olmuştu tam sevdiğim gibi karışık meyveli :)Gelelim cicilerime...
yukarıdan aşağıya;
1-Anneannemin hediyesi şortum :)
2- Annemin hediyesei sıcacık ev botlarım :)
3-Anneannemin hediyesi  havuç formda pantolonum :)
4- Ablacığımın hediyesi Si Lolita parfüm +vücut losyonum.. :)
5-Annemin hediyesi triko bolerom :)
6- Eşimin hediyesi bluzum :)İlk defa  hediyemi bana seçtirmedi ve sürpriz yaparak kendi seçti çok ama çook mutlu oldum..
7-Eşimin hediyesi beyaz body
8-Annemin hediyesi kırmızı ayakkabılarım.. :)
9-Babacığımın hediyesi saatim.. :)

S&S
Paylaş

8 yorum:

üzüm kuşu dedi ki...

Dogum gunün kutlu olsun hediyelerin hepsi birbirinden guzel güle güle kullan :)

adriana1983 dedi ki...

Çook teşekkür ederim Cemrecim tüm güzel dileklerin için .. :)

S&S

Dilekce.. dedi ki...

Mutlu yıllar öyleyse.. Doğum günün kutlu ve mutlu olsun inşallah.. :))

Nergis Nisa dedi ki...

Hayırlı,bereketli,sağlıklı ve mutlu nice doğumgünleri yaşarsın inşAllah. hediyelerin hepsi çok güzel,çok zevkli bir ailen var :)

Kübra'nın GÜNLÜĞÜ dedi ki...

2 numaralı hediyeye bayıldım:)
canım mutlu mutlu yıllar:)
hayırlı günler,sevgiler canım:)

adriana1983 dedi ki...

Dilekçe ,Nergis Nisa, Kübra
Hepinize çok çok teşekkür ediyorum.. :)

S&S

Sheydosh dedi ki...

Bu paylaşımda en çok hoşuma gidense sizin için özel, kadınlar için genel bi' istek:"İlk defa hediyemi bana seçtirmedi ve sürpriz yaparak kendi seçti çok ama çook mutlu oldum."

Kadınları mutlu etmek bu kadar basit aslında. Erkeklere, anlayanlarına...

Nice mutlu yıllara! =)

adriana1983 dedi ki...

Sheydosh sana katılıyorum bizi mutlu etmekte mutsuz etmekte çok çok kolay :) ama o ince çizgiyi hep güzel yönde kullanırlar umarım.. Ve güzel dileklerin için çok teşekkür ediyorum


S&S

Yorum Gönder