23 Nisan 2012 Pazartesi

Çökelek Yaptımmm!


Kızım bebekken ona yoğurt yapmaya çalışmış ve tek bir sefer bile başarılı olamamış ben bununda olmayacağından emindim ama olduuuu.
Geçen gün eşim yoğurt almış son kullanma tarihine 2-3 gün var ama hafif ekşi ben de ne yapayım da ziyan olmasın  diye düşün düşün kek ya da poğaça yapsam bitmez sonuçta 1-2 bardak ancak eksilir dedim ve kayınvalideme telefon ettim iyice tarifini aldıktan sonra dün gece denedim ekşimiş yoğurdu ayran kıvamında sulandırıyoruz içine biraz tuz atıp kaynatıyoruz kaynayınca kesiliyor zaten sonrada süzgece alıp suyunu iyice süzdürdüm ve kahvaltıda üzerine yumurta kırdım eşimden de geçer notu aldım çökelek filan ama bu tarz birşey başarabilmiş olmak sevindirdi beni aslında hep özenirim kendi yoğurdunu, tereyağını,peynrini yapan hatunlara ama şimdilik bununla yetineceğim :)
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder