29 Mayıs 2011 Pazar

Watsons Makyaj Temizleme Mendili

Watsons markalı bir ürünü ilk kez kullanıyorum,uzun zamandır  Watsons  yumuşak temizleme mendilleri olarak dikkatimi çeken ürünü denemek istiyordum ve bugün denedim, öncelikle şunu belirtmeliyim ,ben makyaj temizleme mendillerini sıkça kullanan biri değilim genellikle farklı yöntemlerle siliyorum makyajımı bugüne kadar sadece Golden Rose markalı  mendille karşılaştırabilirim watsons 'ın performansını...Ürünün üzerindede yazdığı gibi mendiller gerçekten yumuşak beni rahatsız etmedi ve makyaj çıktıktan sonra aşırı yağlı veya kremli bir his bırakmıyor,ben suya dayanıklı kozmetik ürünlerini sevmediğim için tercih etmiyorum ağır bir gözmakyajım vardı ,tek bir hamlede olmasada fena değil diyebiliyorum,ben makyajı bir gr bile kalmayana dek çıkartmayı sevdiğim için bu mendili  makyajın ilk ağırlığını almak için gayet yeterli buldum ,mendili kullandıktan sonrada  akşam içilen çayın kalan demini bir pamuğa yeterince damlatıp göz çevremi temizleyerek yaptım (alışkanlık üzere) yüzümüde La roche posay temizleme jelimle yıkadım. Kısacası müthiş bir performans beklemeyenler ve benim gibi önce fazlasını alayım sonrasını kendim  çıkartırım diyorsanız tercih edebilirsiniz.Ne yazık ki fiyatını hatırlamıyorum :(

S&S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder