23 Mayıs 2011 Pazartesi

Değerli Okuyucumuzun Kombin Ricası

Öncelikle şunu belirtmek istiyorum ki , kombin yapmak keyiflide olsa zor bir iş ben en az 1 saatimi tek bir kombin için harcıyorum ve içime sinmiyorsa hepsini silip yeniden yapıyorum.Bu zamana kadar hiç özel bir kombin hazırlamadım ,hep bağımsızca beğenilir mi tarzı mı acaba endişesi olmadan özgür kombinlerdi hazırladıklarım. Bu rica üzerine bir istisna gerçekleştirip elimden geleni yapacağım. Altta gördüğünüz yazılar ve fotoğraflarda okuyucumuza ait..

S.A,
Bloğunuzu takip ediyorum, adresinizi ordan aldım.Hazırlanmış giyilmiş kombinli fotoğraflar yok malesef
Ekteki parçalarla ayrı ayrı kombinasyon hazırlamak istesek nasıl bişeyler yapılır, fikir verir misin?
1- Yeşil düz eşarp
2- Deve rengi bluz
3- Nar çiçeği bluz
Şimdiden teşekkürler

Gamze


Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder