7 Mayıs 2011 Cumartesi

Garnier Nemlendirici Krem

Uzun bir zamandır LaRoche Posay nemlendirici kullanıyordum ve çokta memnundum aslında uzunca bir süre dediğim çokta olmadı ilk kez bir yüz kremim bu kadar hızlı bitti diyebilirim,memnun olduğum bir üründü ama vazgeçilmez denecek kadar mucizevi değildi yeniden alınmak için sırf kokusu bile yeterdi :) Şimdi geride bıraktıklarıma değil yeni tanıdıklarıma bakmak istiyorum.Garnier'i denemek istiyordum ve cilt ürünlerimi biri bitmeden diğerini almak  çok tercih ettiğim birşey olmuyor ,kremimin bitmesiyle  yüzümün pul pul olmasına bir kış bir yaz yaşatan mevsim türbülansları eklenince ,baktım yılan gibi deri değiştiremeye başlıyorum , kendimi ilk bulduğum kremi alırken buldum :) garnier nemlendirici ve koruyucu  gündüz bakım kremi karma ve normal ciltler için,çok yoğun bir krem değil berdane özü ciltteki parlamayı engelliyormuş ki kullandığımda bir parlama gözüme çarpmadığına göre demek iyi geliyor,1 haftadan beri kullanıyorum  kokusu ilk başta biraz tıkayıcı geldiysede alıştım artık kötü gelmiyor.Cildi gerçek anlamda yumuşatıyor orta karar bir nemlendirici olduğunu düşünüyorum henüz olumsuz bir yanıyla karşılaşmadım şimdilik aramız iyi herhangi bir olumsuzluk olursa konunun devamında yorumumu göreceksiniz...

S&S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder