24 Mayıs 2011 Salı

Okuyucumuzun Vizyon ve Lacivert Kombini S&S

                                     
                                         (Kombin çıkış parçamız )
Eğer birşey bana söylenmişse benden rica edilmişse ve bende söz vermişsem  ne kadar hasta olursam olayım,yada ne kadar işim  olursa olsun onu yerine getirmeden içim rahat etmez.
Gamze hanımın 3 kombin ricası vardı ve maili gördüğüm andan beri bitirmeden huzur bulmayacağımı anladım gecenin 1.30 olsada, şu an 3 kombinide bitirmenin vermiş olduğu iç huzuru yaşıyorum :) Krem ve vizyon renginin tonlarını lacivert'e hep çok yakıştırmışımdır hem daha ağır hemde daha şık bir hava katıyor lacivert.Bu yüzden  bana gelen resimdek kolsuz bluza en yakın olan bir bluz seçerek işe başladım.Tunik benzeri asimetrik kesimli kıyafete gerçekten bayıldım,ayakkabıları tuniğin renginde çantayıda bluzun renginde tutmamın nedeni tamamen bir bütünlük sağlamaktı.Üstelik eşarbı özel seçtim  ,klasikleşmiş çiçek desenleri  ve puantiyelerden uzak olmasını istedim,Gamze hanımda bu tarz bir eşarp seçerse tuniğin sıradışılığı dahada ön plana çıkacaktır bence.Takılar az ve öz altın  renkleri ve toprak rengi tonajlarında  tercih ettim.Ray Ban markasına özel  o formdaki lacivert camlı gözlüklerle harika duracağını düşünüyorum. Umarım kombinin sahibeside beğenir.. :)

S&S

Ralph Lauren Leslie Tank Top
Rick Owens Goddess Jacket
Farhi Stretch Flannel Boot Cut Trousers
Steve Madden - Trinitie Taupe Suede Designer High Heels
Bowling Bag With Golden Detailing
Kimberly Mcdonald Gold Cuff With Multiple Diamonds And Geodes
Large Faceted Wire Wrap Ring
JUMA Water buffalo silk scarf
Ray Ban Aviator Sunglasses Pilotenbrille von RAY BAN ab 149,00 € im Impressionen Online Shop
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder