11 Ocak 2014 Cumartesi

Yves Rocher Alışverişim -2-

Saç ürünlerini kullanmaya başladığımdan beri vazgeçemediğim bir marka oldu saç serumlarını şurada yazmıştım.
Bu alışverişi YvesRocher'nin internet sitesinden yaptım ve oldukça uzun bir zaman oldu aslında ama ancak sıra geldi hazır %50 ye varan indirim varken paylaşayım dedim bu indirimden de arkadaşıma parfüm kendime nemlendirici şampuan aldım bugün.
Ayrıca aşağıda resimdeki alışverişim gecikince birde özür hediyesi olarak organik duş jeli yolladılar

Tek tek bakacak olursak
Vanilyalı sabun henüz kullanmadım oldukça hissedilir bir vanilya kokusuna sahip şu an indirimde  7.90 dan 4.90'a düşmüş

Organik Bourbon Vanilyalı hoş kokusu ve nemlendirici formülü ile ellerinizi ve vücudunuzu kurutmadan temizler.
Kullandığınızda cildinizde bıraktığı yumuşaklığa ve hoş kokuya bayılacaksınız.


Aynı serinin banyo küpü geçenlerde kullandım hoş bir ürün banyo suyunuza atıyorsunuz fışır fışır eriyor :)
Sitede bulamadım maalesef ama sanırım 1,90'dı fiyatı



Gül kokulu parfümlerini denemiş ve beğenmiştim bu da deodoranıt arada kullanıyorum beğendim hafifi bir kokusu var ama bir daha almayı düşünmem
Moment de Bonheur
Çiçeksi ve yeşil...
Mayıs Gülü, Sardunya, Sedir Ağacı ve Paçuli içerir.
İndirimli fiyatı:14.90


Bu kokuyu bilmeden aldım ama pek bana göre değil ağır geldi  ben hafif ve çiçeksi kokuları seviyorum o yüzden kullanmadım duruyor
So Elixir Purple
Ultra feminen, çiçeksi ve hafif odunsu...
Sümbülteber (Tüberöz), Vetiver ve Paçuli içerir.
İndirimli fiyatı:14.90



Çok çok memnun kaldığım saç dökülmesi için şampuan burada yazdığım serumlarla almıştım yaklaşık 6 ay kadar kullandım artık saçlarım dökülmüyor şükür saç derimdede kuruluk yapmaya başlayında tavsiye üzerine artık nemlendirici şampuanlarını kullanıyorum.

Organik Beyaz Acı Bakla tohumlarında bulunan zengin protein dolu özler sayesinde saç diplerindeki kan dolaşımını hızlandırır. Bu sayede saç oluşumu desteklenir, saç dökülmesi engellenir.
Saçlarınız gözle görülür bir şekilde gürleşir. Canlılığını ve gücünü yeniden kazanır.
İndirimli fiyatı:17.90




Muhteşem bir kokusu vardı parfüm gibi ama bittii :(
Nilüfer Çiçeğinin nadir ve değerli parfümüyle rahatlayın...
Dünya Bahçelerinden Duş Jelleri, Yves Rocher etnobotanik araştırmacılarının yeryüzünün farklı coğrafyalarında keşfettikleri, farklı iklimlere ve yörelere özgü bitkilerden yaratılmışlardır.

Doğada çözünebilen formüllere sahiptirler. İçerdikleri temizleyici ajanlar bitkiseldir; cildinizi kurutmadan en nazik şekilde temizlerler. Formülleri cildinizin pH değerlerine uygundur.

...Ve dahası: Çinhindi Laos bahçelerinden Nilüfer içerir.
İndirimli fiyatı:7.90

Hint Pamuk çiçeği kokuluymuş ama diğeri kadar sevmedim bitmek üzere yine de .
Kendinizi Pamuk Çiçeği'nin yumuşacık ve kremsi dokusuna bırakın...
Dünya Bahçelerinden Duş Jelleri, Yves Rocher etnobotanik araştırmacılarının yeryüzünün farklı coğrafyalarında keşfettikleri, farklı iklimlere ve yörelere özgü bitkilerden yaratılmışlardır.

Doğada çözünebilen formüllere sahiptirler. İçerdikleri temizleyici ajanlar bitkiseldir; cildinizi kurutmadan en nazik şekilde temizlerler. Formülleri cildinizin pH değerlerine uygundur.
İndirimli fiyatı:7.90

Onarıcı dudak balsamı yapısı biraz ağır geldi ama verdiği yumuşaklık güzel.

Kuruyan ve çatlayan dudaklara son!
İçerdiği Karite Yağının yoğun besleyici özelliği sayesinde çatlayan dudakları onarır. Sürüldüğü anda dudakları yumuşatır ve rahatlatır.

Dermatolojik olarak kontrol edilmiştir.
Paraben içermez.
İndirimli fiyatı:7.90

Bu hediye gelen organik duş jeli limonsu bir kokusu var fena değil,


Aloe Vera bitkisinin ferahlatıcı ve nemlendirici etkisiyle duş keyfinizin tadına varın... 
Cildi yumuşakça temizler ve kurutmaz.
%99'u doğal içeriklerden oluşur, %10'u organik tarım ile üretilen içeriklerden oluşur. Parfümü %100 doğal içeriklidir. Paraben, silikon, mineral yağ (petrol) ve renklendirici içermez. 
Günlük olarak duşta ve nemli cilde köpürterek uygulanıp ve ardından durulanmalıdır. Roll-on Deodorantı ile birlikte kullanıldığında, gün boyu ferahlık sağlayacaktır.

....Ve dahası: Posası su ve nemlendirici maddelerle dolu olan Organik Meksika Aloe Vera'sı onarıcı ve yatıştırıcı özelliğiyle cildi rahatlatır, ciltteki gerilmeleri hafifletir.
Dermatolojik kontrol altında test edilmiştir.
İndirimli fiyatı:6.90


 Hediyelerden biride bu küçük çantaydı


Ve 3 adet tester ikisi parfüm biri fondöten 

Bir alışveriş postunun daha sonuna geldik ;)
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder