5 Temmuz 2012 Perşembe

Yalnızlığın Özel Tarihi- Ahmet Altan


Ben kitap okumayı çok seven biriyim her ne kadar kızım dünyaya geldikten sonra çok fazla kitap okuyamamış olsam da önceki dönemlerde okuduğum kitaplar binleri bulmuştur sanırım ve diyorum ki bu kitap hayatımda okuduğum en berbat kitap sabırla sonuna kadar okudum belki ilginç bir şeyler çıkar karşıma ya da yazar yazdıklarından dolayı nedamet getirir diye fakat heyhat!Ahmet Altan'ın bir kaç kitabını okumuşluğum var ve tarzını biliyorum ama bu tarzını peygamberimiz ve Hz. Hamza üzerinde kullanması hiç hoş değil tabiri caizse abuk sabuk cinsel içerikli hikayeler uydurmuş ve bu hikayelerin kahramanı nedendir bilinmez peygamberimizle Hz. Hamza romanın konusu derseniz sıkıntı verici :teyzesi ve dedesi ile yaşayan dul bir bayan teyzesi dedesine aşık bizim dul bayanda bir kaç kişiyi birlikte idare ediyor bir süre sonra bu bayanın kendi dedesine farklı hisler beslemesini ima etmiş yazar bu da ayrı bir saçmalık bu kitaptan sonra Ahmet Altan'ı Türkiye'nin Freud'u ilan ediyorum
 Bir şeyi çok merak ettim yalnız Ahmet Altan bu kitabı yazarken ne yapıyordu da bu kadar saçmalamış...

Paylaş

3 yorum:

Ayşegül dedi ki...

Bir insan sürekli aynı konuda konuşuyorsa o konu ile ilgili bir derdi, sıkıntısı vardır
Allah şifa versin:))

adriana1983 dedi ki...

Ha haaa! çok güzel bu laf ;)

Adsız dedi ki...

Paylaşımlarınız ilgi çekici artık bloğunuzu sıklıkla takip ediyoruz. Galvaniz çöp konteyneri olarak paylaşımlarınızın devamını dileriz.

Yorum Gönder