19 Ocak 2012 Perşembe

Üşüyen Bir Pisi Oldum Ben Kar Altında :(


Hava soğuk, gerçekten soğuk...Ben nerede bir petek varsa onun üzerine yapışmış vaziyetteyim..Hatta sürekli yakınıyorum neden bu peteklerin koltuk modelleri yok diye...Kış;
benim için çocukluğumdaki o sihirli mevsim değil artık,
"inanmıyoruuuuum kar yağıyor" diye camdan baktığım anda çığlık atıp, dahada çok yağsın diye dualar ettiğim..Şimdi bir pencerenin ardından izlemeyi seviyorum düşen kar tanelerini elimde kocaman bir fincan sıcak çikolata yada nescafe konsepte uygun olarak sıcacık bir battaniye üzerime çekilmiş elimde romantik duyguları kıpır kıpır yapacak kadar düşsel bir kitap,ama illaki bir sokak lambasının ışığı .. Neden mi? En güzel kar yağışı o ışığın altında izleniyor ve ben en çok ağır ağır düşen iri kar tanelerini severim,
birde yeni tutmuş daha hiç kimsenin basıp kirletmediği karlı sokakları...
Salı günü karşıda yoğun bir şekilde yağan karları iş güç koşturma derken her yer kar tutup ,birtanemle bir hafta boyunca annemlerde kalmak için evden çıkacağımız zaman görüp şok oldum, her tarafta çocukların neşeli sesleri,yokuşlardan kaymaya çalışan çocukların- kaymamaya çalışarak inen büyüklerle oluşturduğu tezat...Evden durağa gidene kadar resmen içim dondu hele ki apartmanın önünde buz tutan mermer kısım beni bayağı korkuttu, zaten arabaların geçtiği yerler çamurlu kar suyu...Birde üstüne felç olmuş İstanbul trafiği...Kış bana evde güzel...Çünkü kar yağdığı anda sanki bütün yaşam fonksiyonlarım duruyor benim.
Belki genetiktir annemde nefret eder kışın buzlu yollarda yürümekten...Özlemle bahar'ı hatta yaz'ı bekliyorumm incecik kıyafetler giyeceğim , yatağın içinden güneşle uyanıp polar sabahlığımı giymeden hayata başlayabileceğim,soğuk içecekler içebileceğim :) Zevkle gezmeye çıkıp yürüyüşler yapabileceğim...Mouse un üzerinde ki elimin üşümekten hissizleşmeyeceği yaz ayımı istiyorum ben,kaç aydır en çok kurduğum cümlenin " ayyyy çoook üşüyorummmmm" olduğunu fark etttim..Sizi bilmem ama ben güneşli günleri özledim...

S&S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder