15 Ocak 2012 Pazar

Denizci -Morris West

 
"Deniz bilimi Doçenti Thorkild'in Profesörlük tezi, yalnızca Polinezya yerlilerinin efsanelerinde adı geçen bir adanın gerçekte var olduğu ve binlerce yıldan beri yerlilerin kullandıkları denizcilik usulleri ile keşfedilebileceği idi...Ve Thorkild, yanında bir avuç öğrencisi ile adayı bulmak üzere denize açıldı. Belirtmek gerekir ki kendisi bir Polinezya ermişinin torunuydu ve kutsal güç "MANA" kendisine geçmişti"
Geçen hafta bitirdiğim Morris West'in yazdığı "Denizci" isimli kitabın tanıtım yazısı yukarıdaki bende bu yazıdan yola çıkarak ilgimi çekecek bir kitap olduğunu düşündüm ve aldım ama sonuç hayal kırıklığı zaten kitabı atlaya atlaya okudum sıkıntıdan hele birde sanki devamı gelecek gibi kalması en sinir olduğum şeydir bir kitapta velhasılı kelam ben bu kitabı okudum ama sevmedim...
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder