22 Ocak 2012 Pazar

Evime Didiyorum...

Bir haftadır annemlerdeydim birtanemin işleri dolayısıyle ,şimdi gitme vakti geldi çattı eşyalarımı topladım, en zoruda bir çanta dolusu her gelişimde getirdiğim kozmetiklerimi toplamak  oldu..Buralarda sevdiğim yerlerde gezme umuduyla gelmiştim  1 haftadır sadece 1 gün evden çıktım ondada dondum resmen.Kışın tadı tuzu yok diye bir kez daha vurgululuyorum sanırım  her kış bu cümlemide vurgulamaya devam edeceğim...Doyasıya gezip Fethi paşa korusunda nefes almayı özledim,Pc'imdeki sorun nedeniyle yine bir süre internetten uzak kalacağım ama burada olduğum sürece  oldukça yoğun paylaşımda bulunduğum için kendimi suçlu hissetmiyorum normal yaşantıma döndüğüm zaman  bloga vakit ayırmam  hem bana kendimi iyi hissettirecek  hemde adriana1983 e yardımcı olmuş olacağım  yaklaşık  3 aydır blogun  neredeyse bütün sorumluluğu ona kaldı,buda yetmezmiş gibi diktatörce takılıp şu postu gir bunu yaz  bu firmayla çalışalım diyorum hiiiç sesini çıkartmadan benim canım ablam beni yine her koşulda olduğu gibi dinliyor... Ve şimdi veda vakti bir dahaki internetle buluşmama kadar hoşçakalın...

S&S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder