29 Ağustos 2011 Pazartesi

S&S nin Düğün Davetiyesi :)



Davetiyemizin bizim için çok özel olmasını istiyordum ,bu yüzden çok özendim ve çok aradım ikimizide yansıtan birşey olması için..Sedef renginin tartışılmaz zerafetini gümüş renginin asaletiyle bütünleştirmeyi seçtim,aslında hat yazısı olarak isimlerimizi hiç düşünmemiştim ama aynısından başka olmayacağı sadece bize özel olacağı düşüncesi çok hoşuma gitti,hattatın bizim için hazırladığı yazıyıda görünce tamam işte bu dedim , budavetiye aslında sade bir davetiyeydi, karekterimden birşeyler katmak amacıyla gümüş rengi ara malzemeler,inci, kristal taş,püskül ve organze kurdelaları gidip seçtik seçim aşamasındada yapım aşamasındada bayağı uğraştırdı ama gerçekten içime sindi.. Sizlerde beğendiniz mi?

S&S

Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder