2 Ağustos 2011 Salı

2.Oriflame Siparişlerimde Geldii :)

Neden bilmiyorum ama bu markaya sempati duyuyorum ben :) Kataloğa her bakışımda içim kıpır kıpır oluyor ve kendimi siparişler vermekten alıkoyamıyorum birtürlü.. Ve huzurlarınızda yeni cicilerimmm...

Divine EDT   50 ml- 64.90
Divine EDT   ---  ----
Divine vücut kremi 250 ml  22.90
Amber Elixir EDP 50 ml   54.90
Feet-up rahatlatıcı ayak banyosu 10.90

(Fiyatlar indirimsiz net haliyle yazıldı her ay indirimin % sine göre düşüş gösteriyor)

Şimdi gelelim yorumlara;
" Divine "
yıllardır çok beğendiğim bir koku ,çiçeksi hafif  ve bana göre kendimi  iyi hissettiren gerçek bir parfüm . Tek sorunu  kalıcı olmaması ne yazık ki beklentiniz yüksekse kalıcılık konusunda hayal kırıklığına uğratıyor..

"Amber Elixir"
Katalogta kokusunu deneyip çok beğendiğim ,elime ulaşana kadar fena halde sabırsızlandığım bir ürün. Ne yazık ki katalogtaki koku kadar tatmin etmedi beni belkide tenime uyum sağlamadı , hafif bir koku asla değil oldukça ağır bana göre ,kötü mü hayır kötü değil ama ,her zevke hitap etmeyecek bir koku belkide ten meselesi ben  beyaz tenliyim bende iyi durmmaışta olabilir. Ama kalıcılık konusunda gerçekten çok iyi.

"Feet-up Ayak Banyosu"
Malesef ki fikir sahibi olabilmek için çeyizimde bir kaç ay durması gereken bir ürün , ayak banyosu yaptığımız suyun içine bir miktar konulup kullanılıyormuş , rahatlatma özelliği varmış kokusu biraz tuhaf geldi ama kötü sayılmaz sadece daha şık bir koku olabilirdi :)

"Divine Body Cream"
Yine ambalajını açmadığım bir ürün ama sonuçta parfümlü bir vücut kremi güzel güzel koksun  parfümümün kalıcılığını arttırsın cildimide nemlendirsin yeter yani..

Yeni siparişlerim yolda umarım stokta kalmama gibi bir durumu olmaz,
bende sizinle burada yine paylaşırım..


S&S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder