4 Ağustos 2011 Perşembe

Kına Gecesi Takılarım :)


Düğünüm  30 ekim ve kına gecemi düğünden 1 hafta önce olarak düşünüyorum,
günler azalmaya başladıkçada ,sürekli alışveriş yapıp birşeyleri hazırlama telaşındayım. Kına gecemde iki kıyafet  değiştirmeyi düşünüyorum, karşılama kıyafetim gümüş rengi olacak daha sonraki kıyafete henüz karar veremedim malesef :( aradığım gibi birşey bulamıyorum :( ama en azından ilk kıyafetim ve o kıyafetim için seçtiğim takılar hazır.İlk kıyafetimle altın takılar takmak istemedim bu yüzden bol ışıltılı sawaroski taşlı abartılı takıları tercih ettim, takılar abartılı ama kıyafetimde hiç taş yada detay olmayacak bu şekilde bir bütünlük sağlayıp dikkati elbisenin zerafeti ve takıların ihtişamı olarak dengelemek istedim. Resimden dolayı ne yazık ki taşlar iyi parlamamış ve takılar gerçeği  gibi yansımamış. Ama yinede neyn ne olduğunu görecek kadar fotoğraflarımız var.
Saçlarımı topuz düşündüğüm için  ve omuzlarım açıkta kalacağı için uzun sallantılı küpeler seçtim.
Bilekliği  her zaman takabildiğim için bir değişiklik yapıp  omuz hizamıda süslemeyi isteyip pazılık aldım.. Kıyafetlerimi denedim baktım  içime sindi ,umarım sizlerde beğenirsiniz :)

(Yorumlarınız benim için çok önemli hepsini okuyorum ama teknik nedenlerden dolayı cevap yazamadığım için çoook üzgünüm ..)

S&S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder