13 Ağustos 2011 Cumartesi

Msnde ( Biz )Çocuk Ruhlu Bir Çiftiz :D S&S

Bu gece saat 1.20 sularında aramaızda geçen  her zamanki çılgın konuşmalardan biri iştee
kırmızı yazılar bana  lacivert yazılardaa kuzucuğuma ait.. :D


hırkamın üstünde kocaman ölü bir örümcek varrrrrrr
ve o ne zaman geldide ne zaman öldü orda bilmiyorum
ama bu bir işaret bencee

naslll bir işarettt olabilir kii :S
özellikle benim
hırkamın üstünde ölmesiii
cxx cxxxx :S

ne anlama geliyoooo pekiiiii bu

yanii bebeğim ne
anlama geliyorrrrr;;;

uğrunda ölünecek kadınım :D"

iyiii birr yorumm


hahaha kimin yorumu :D peki sende örümceğe
katılıyormusunnn???
nasılllll yaniii ?



yani şöyleki çocuk gelmiş (örümcek)hırkamın üstünde aşk acısı çekerek ölmüş
jest olsun diye...
verdiği mesaj ;UĞRUNDA ÖLÜNECEK KADINSIN ! sencede öylemiyim yanii? :D

yaniii herşeyeee
değecek bir kadınsınn bebeğimmmmmmmmm :)

wuhuuuu örümceği bile geçtinnn artık kalbim senin için çarpıyoooooo:D
:))))))))))))))))))))))))))))))))))

mucksssssssssssssss

bu cok güzell


o halde o örümceği odadan atayım ben ,
sen beni ondan daha bi çok seviyorsun sanki, hatta onu ben atamam korkuyorum ;
Anneeeeeeeeeeeee aşkımdan hırkamın üstünde ölen örümceği bahçeye atarmısınnnnn


:))))))))))))

pabucunu dama attım onunnnn, burada herşeye değeceğimi söyleyen mor bir ahtapot var hemde kaffferengi göslüüü

:):):):):):)...............................................


(Böylee uzar gider bu konuşmaa) :)

S&S

Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder