15 Şubat 2013 Cuma

S&S ; 14 Şubat Çıkartması





Evet bir 14 Şubatı daha geride bıraktık, kimine göre çok gereksiz kimine göreyse çok önemli bir gün..Derin anlamlarına bakmadan sadece sevgi içeriğine bakıp kutlamayı sevdiğim bir gün benimde...Bu 14 şubattada bir farklılık yapmak istedim kahve saçlarımı şarap rengine dönüştürmek için ani bir kararla kozmetik marketlerde gezdikten sonra Garnier çarpıcı renkler koyu kızıl 4.60 aldım yanındada Elseve renk koruyucu serisinden ,şampuan, durulanmayan saç kremi ve maske...Yaklaşık 2 hafta önce alıncada 14 şubat a kadar günlerce sabretmek düştü bana,dün uyanır uyanmaz büyük bir hevesle saçlarımı boyadım ne yazık ki her zaman ki gibi kutudaki renk tutmadı istediğimden çok daha koyu bir kızıl oldu ancak çoook olumlu ve güzel tepkiler aldım demek ki birde istediğim kızılı tutturabilseydim mükemmel olacaktı ancak şunu fark ettim ki,beğendiğim rengi tutturmanın yolu kuaförden geçiyor ve saçıma açma işlemi uygulanması gerekiyor,akma problemi beni canımdan bezdirmesse ki bezdirecek gibi görünüyor bir daha kızıl saçı deneyebilirim çünkü en az siyah kadar iddialı bulup beğendim..
Gelelim günün diğer detaylarına, kızıl saçlarla leoparlı şık bir elbise, ona uygun ayakkabılar ve tektaş küpelerdi seçtiklerim,kuzucuğuma hediyemse daha önce görüp çok beğendiği gömlek oldu...Benim hediyemde uzun zamandır hoşuma giden tablet pc lerdi canımın içi tam anlamıyla sürpriz yaptı..Henüz kullanmaya vakit bulamadım ama detaylı postlar gelebilir bu konuda...Umarım herkez güzel bir 14 Şubat geçirmiştir,herşeyden önemliside tek birgüne sığdırmadan bir ömür güzellikleri yaşamak aslında... :)

S&S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder