15 Ocak 2013 Salı

Yeniden Dadandığım Bir Lezzet Raffaello


Kendilerini ilk tattığımda daha küçücüktüm hatta gittiğim bir misafirlikte filan ikram edildiğini düşünüyorum, sonra market raflarında gözüm arasada ne yazık ki bulabildiğimi hatırlamıyorum,nede olsa önceden bu tarz ürünler genellikle devasa büyüklükteki marketlerde satılıyordu,geçen gün eşimle (çokta normal bir markette) alışveriş yaparken çikolata reyonunda bu sevimli kar toplarını andıran şaheserler çarptı gözüme, tabi bir sevinç bir memnuniyet ki sormayın,eşimin kendine aldığı bol fıstıklı çikolatadan almayıp hala hatırladığım kadar güzel mi bakalım diye bir tane  Rafaello yu alıverdim..Çünkü öyle bir şey ki bazen çocukluk aşklarımı tekrar denediğimde hayal kırıklıklarıyla sonuçlanabiliyor lezzetleri,genellikle kararlı bir yapım olup birşeyi sevdim mi  bir daha hep sevsemde yıllar filan o lezzetleri bozabiliyor bence..Ama Rafaello ya  yıllar dokunmamış hala o çok beğendiğim lezzet,hatta dün akşam yine eşimden rica ettimde onca yolu tekrar gidip alıp getirdiii sağolsunn.. :) Bu zamana kadar raflarda görüpte cesaret edemeyenlere (ki ben bunu bazı ürünlerde çok yaparım )  ithafen; dışı iri tanelerle hindistan cevizi kaplı ,bir alt kademesi beyaz çikolata  sonra gofret daha sonra çok hafif çok güzel bir krema ve badem den oluşuyor ama hoşunuza gitmesi için tüm bunlarıda sevmeniz gerekiyor çünkü oldukça yoğun bir tat, genel anlamda sevenlerin çok seveceği sevmeyenlerinde hiç sevmeyeceği bir lezzet olduğuna inanıyorum ..Ben mi?  Şu an aç karnına 1 paket yani 4 taneyi bitirdim :S Ve abarttığımın farkındayım :) Unutmadan eklemek istiyorum kinder  ve nutella markalarının üreticilerinden olurlar kendileri yani oldukça asil bir aileden geliyorlar.. :)

S&S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder