skip to main |
skip to sidebar
Bu yazımda sizlere kullandığımız markaların ürünlerinin ne kadar arkalarında olduğundan bahsetmek istiyorum..Her ne kadar ürün çeşitleri farklıda olsa iki markayı karşılaştırmak zorunda kaldım çünkü yaşanan olay çok benzer..Okurlarımız bilirler evlendiğim neredeyse 5 oluyor ve bundan öncede hummalı bir çeyiz alışverişindeydim..Çeyiz alışverişimi yaparken pek çok markadan alışveriş yaptım ama mutfak ürünlerimin bazılarını şuanda bu sektörde önde olan! Esse mağazasından aldım,fuşya rengi silikon süzgeçin resmini burada paylaşmıştım süzgeçin daha ikinci kullanımda barbunya süzerken üst kısmının ayrıldığını gördüm. Hemen güzelce yıkadım ve başka bir süzgeçi kullanarak esse silikon süzgeçi esse mağazasına götürmek için kaldırdım..Önce Olivium esse mağazasına götürdüm ve ürünlerdeki yırtılmalardan sorumlu olmadıklarını söylediler , o şubeden almadığım için iddialaşmadan fındıkzade şubesine götürdüm ürünün fişini sordular çeyiz için aldığım üstelik güvenilir bir marka olduğunu düşündüğüm ürünün fişini saklayacak değildim tabiki herneyse yine aynı şekilde sorumlu olmadıklarını söylediler, babamda o halde hiç geri taşımayalım bir zahmet mağazanızdaki çöpe atın demiş...Eh bu sorumluluk duygusuna bu muamele giderdi doğrusu...Esse arkasında duramadığı ürünü satmasın lütfen , insanlar o marka diğerlerinden daha kalitelidir diye 2 kat daha fazla fiyat ödüyor , üstelik silikon ürünleri kullanma kabiliyetim olmasa silikon yağ sızdırmazı kullanamaz bir şekilde yırtardım değil mi...Kısacası müşteri memnuniyetinde Esse mağazası sınıfta kaldı...Şimdi geçelim Twıgy mağazasına Olivium Twigy den yine çeyizim için çok şık pul kaplı üzeri saten kurdeleli bir terlik almıştım yine hiç kullanmadan çeyizimie koydum kışlık pufla terliğimi en fazla 3-4 kez giymişimdir bir baktım terliğin yanı açılıp iplikler çıkmış ama kesinlikle kullanım hatası değil çünkü kullanılan kumaş satenmiş ve o yan kısma hiç fazlalık verilmeden dikilmiş,Bunu fark edince aldığım mağazaya götürdü annem incelemeye yolladılar kullanım hatası değilse telafi ederiz demişler 1,5 haftanın sonunda mağazaya uğradık ve dikim hatası olduğu değerinde bir başka ürünle değiştirebileceğini söylediler, aldığım zaman ki fiyatı 30 Tl civarındadı indirim olduğu için 15 Tl lik bir ürün alabileceğim söylendi, öyle veya böyle çokta sorun değil di miktarı sonuçta Twigy ürününün arkasındaydı ve müşterisiyle ilgileniyordu...Her şube aynı hassasiyeti gösterirmi bilmem ama Teşekkürler Olivium Twigy...
S&S
Paylaş
2 yorum:
O kadar haklısın ki! Söylediklerinin üstüne söz'e gerek yok, benimde bazı markalarla sorunum oldu, kimi alakadar oldu kimi ise kendilerini diplere indirdi, hangi marka tüketici memnuniyetine önem veriyor hangisi vermiyor herkes yaşadığıyla bilgi vermeli gerçekten ki herkes tarafından bilinsin, artı olarak sadece mağaza olarak düşünmezsek bazı satış blogu olan bayanlar da sattıkları ürünlerin arkasında dursalar, sahte ürün satmasalar da temiz satış yapanların hakını yemeseler ne güzel olacak ... Teşekkürler bilgilerin için
Rica ederim Çiğdem , değilmi ki güzel bir paylaşım alanımız var iyiyide kötüyüde paylaşmamız lazım.. Markalar isimlerinin ardına gizlenmek yerine o isimlerin hakkını vermeyi öğrenmeliler..
S&S
Yorum Gönder