26 Eylül 2011 Pazartesi

Aşk Yılanı Latitude...



Peluş oyuncakları çok severim ben, çocukluk dönemimden uzaklaşmaya başlarken bu dahada bir belirginleşmeye başladı.. Ama çok sıradan şeyler değil yani kedi köpektense ilginç şeyleri seviyorum birde mor ahtapotumuz var meselaa aramızdaki bir espri üzerine onuda Aşkıma ben almıştım doğum gününde. Bu kırmızı yılandaa pazar günkü ıkea gezimizde birtanemin bana hediyesii olduu zaten bir önceki gidişimdede içim gitmişti ama annem aldırmamıştı :D aklım onda kalmıştıı şimdii benim olması çok hoşuma gitti,
üstelik birtanemin hediyesi olması daha bir güzel... İnsan kendine birşey aldığı zaman bu kadar kıymetli olmuyordaaa sevdiği kişi onu düşünerek aldığı zamannn bambaşka bir değer kazanıyorr.. Adını Latitude koydum anlamından sebep değil sırf teleffuzunda ki tatlılık yüzünden, ıkea nın oyuncak kısmında bulabilirsiniz bu 150 cm lik tatlı yılanıı tabi hiç biri benim latitude'm gibi olamaz onun yeri apayrı... İşte karşısınızda Aşk Yılanım Latitude... :)

S&S
Paylaş

2 yorum:

Mutlu Eller dedi ki...

Ne sevimli bir yılan böyle:))İsmi de çok hoş!

adriana1983 dedi ki...

Çoook teşekkür ederiz Semi :) git gel onu seviyorumm kocaman bir sepetin içine koydum ,birlikte yeni evimize yeni hayatımıza gitmeyi bekliyoruz.. :D

Yorum Gönder