26 Nisan 2011 Salı

Kuzumun Doğum Günü

Biraz geç kalmış bir post ne zamandır taslak halinde bekliyor  ama kuzumun doğum günü paylaşmassam çatlarım 30 mart 2009 doğumlu benim kuzum yani 2 yaşını doldurdu ve şu günlerde anne sütünü bıraktırdım oldukça mahsun bir halde -kızım sen abla oldun ablalar biberondan süt içer bu süt acı oldu diyorum oda -Yoookk abla olmadım vütten(lütfen) süt verirmisin camım(canım) hayatım bebişim akmım(aşkım) acı olmasın doktora gidelim diye yalvarıp duruyor özellikle geceleri anne sütü ile uyurdu o yüzden zorlanıyoruz ama alışacak sanırım.


Bu sene bu olaydan ötürü kapsamlı bir doğum günü yapmak istemedim çünkü bütün aksiliği üzerinde olacaktı o yüzden annemlerde anneannem ,teyzoşum,teyzemin kızı Zeynoşum ve teyzemin oğlu kızımın sevgili Semih abisi tabiki kızkardeşim S&S ile kutladık yeni yaşını pastası dedesinden ve kıyafetlerini zevkle tek tek denedi boya kalemlerine bayıldı ama şimdilik kaldırdık çünkü her yeri boyuyor :(




Veee 30 martta kapıya kargo geldi bir yarışmaya katılmıştım kızım için tarak ve ayna oluşan aşağıda görünen seti yollamışlar aslında hediyemizin resmini kendim çekecektim fakat benim cadı kızım yok etti bulamıyoruz bir türlü çokta hoş bir paketi vardı firmanın sitesi gitmek için tıklayın ve burada Facebook sayfaları nikah şekeri, bebek şekeri kına bekarlığa veda setleri bir sürü cici ürün var ;)




Bu arada bir çiftte balığımız oldu onlarda dedemizden hediye ben postu yayınlayana kadar bir tanesini kaybettik ama Zeytinimiz yaşıyor şimdilik.

Menüdeki tarifler bir dahaki postta gelecek ;)
Paylaş

2 yorum:

üzüm kuşu dedi ki...

canım geçmiş doğum günü kutlu olsun yeni yaşı ona sağlık , mutluluk getirsin:)

adriana1983 dedi ki...

Teşekkürler Cemre ve dualarına Amin diyorum ;)

Yorum Gönder