20 Nisan 2011 Çarşamba

Biri'nin Canı mı Sıkılıyor ne?


Evet  başlıkta bahsi geçen kişi benim,gerek havaların bir türlü düzelmeyen  hali, gerekse yapılacak bir sürü işim olduğu halde içimde heves olmaması yüzünden gittikçe dahada karamsarlığa düşüyorum. 7-8 yıl kadar önce  bir inatlaşma uğruna başladığım (sen nakış yapamazsın -hayır yaparım şeklinde) el nakışının  şimdi tekrar karşıma çıkması canımı sıkıyor, nasıl mı? O dönemde yaklaşık 4-5 aylık bir sabır sonucu masa örtüsü işleyip Feshanede 1 hafta sergilenmesi başarısına imza atınca salon takımınıda yapmaya karar vermiştim ,tabi aradan 8 yıl gibi bir zaman geçince açıkçası hiçte işleyecekmişim gibi gelmiyordu gel gelelim nişanlı bir bayan olunca konuda çeyiz olunca ehhh birde el nakışı gibi ağır bir iş söz konusu olunca bir baktım elime kasnak tutuşturulmuş ben yine işliyorum.Örnek güzel mi?  evet , sonuca değecek mi? evet.  Hep istediğim şey bana özel ve asla karşıma çıkmayacak bişiy mi olacak ? yine evet.... İşlemem gereken 8 parça var ,ama bende sabır yok,boş boş vakit geçirmek istiyorum ,çıkıp dolaşmak nefes almak istiyorum, ama havaya baktıkça içim kapanıyor. ben sıcacık ve güneşli havaların insanıyım,kapalı grimsi günlere uyanmak beni bunaltıyor, üstüne üstlük tıpkı bugün kü gibi kötü bir rüyayla uyanmak...Bazen tek düşüncemin oyuncaklar olduğu zamanları çok özlüyorum,hayatın gerçeklerinden kaçıp sadece 1 saatliğine bile herşeyden arınıp,sabunlu sulardan balonlar üfleyip gidebildikleri yerlere kadar onlar izlemeyi istiyorum...Mutsuz değilim,öyle aman aman sorunlarda yok :)  Ama hayat benim için fazla ciddi bir yer ,herşey fazla gerçek,Masallarda yaşamak istiyorum, kocaman pastadan bir evim olsun meselaa ve sihirli çiçeklerimm ve özlediğimi düşündüğüm anda,bir ses duyup  pencereden bakayım,ayışığının vurduğu gümüşi bir nehirr muhteşem leylakların kokusu,sonra hafif bir esinti...İşte bu yüzden hayaller en sevdiğim yerler :) Ama gerçek hayatta o kadar çok detay var ki bunların arasında dağılıp gidiyoruz adeta... Biliyorumm herşey güzel olacak... :D


S&S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder