9 Mayıs 2010 Pazar

Rosein'den Süper Hediyeler

1. elf natural raidance blusher- innocence rengi. adı gibi çok masum bir renk. koyu tenliyseniz aydınlatıcı işlevi de görür.

2. she nail sugar ojeler. 3 renk. bu şişelerin hayranıyım, kendime de aldım :D
3. uni intimate wet wipes. ne işe yaradığını biliyoruzdur hepimiz, çoklu pakette almıştım. birini hediye etmeye karar verdim.
4. oriflame pop glam yeşil krem far. aynısından bende de var. hafif altın yansımaları olan açık yeşil bir renk. severek kullanıyorum. ilk sürüldüğünde hafif ıslak bir his veriyor, iki saniye sonra sabitlenip kalıyor. waterproof gibi oynamıyor yerinden sonrasında.
5. revlon mix and mingle lip palette. üç ayrı renk var içinde. lip gloss gibi parlaklıkta veren bir ürün.
6. elf plumping lip glaze-fire coral rengi. çift taraflı bir ürün. biri renksiz, diğeri fire coral rengi, hafif mentollü bir kokusu ve tadı var. dudak dolgunlaştırıcısı olduğundan karıncalanma yapıyor.
7.bu ürün benim daha önce yayınladığım fiyonklü yüzükten. rengi biraz farklı. size aldım. =)
8.bu, bu yazımda bahsettiğim dr. oetker tüp vanilya aroması.
9.bu buradaki the jelly bean factory fasülye şeker. onun büyük boyu tabi gördüğünüz.
10.bu şeker şeyler, minik uğur böcekli not tutacakları. içecek servis edilirken bardak karışmasın diye birinin kenarına da takılıyormuş.
11.bunlar dove therapy ve protex in deneme boyları. özellikle protex'ler yanımızda taşımamız için çok iyi oluyor =)
12.bu da bu hediyeleri içine koyup göndereceğim aynalı ve fırça, kalem bölmeli makyaj çantası. içindeki bölmeleri resimlemeyi unutmuşum.
Bu hediyeleri kazanmak isterseniz:http://paylasilasihersey.blogspot.com/2010/04/anneler-gunu-hediye-cekilisi.html
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder