9 Mayıs 2010 Pazar

Fikri Mühim Ve Yumoş



geçen haftalarda fikrimühimden gelen ferahlık mikro kapsülleri içeren yabani orkide ve yasemin kokulu yumoş yumuşatıcıyı denedim benim için çamaşırımın güzel kokması çok önemlidir ama dışarıda kurutma yaptığım için is kokuyor ve daha önce kullandığım yumuşatıcının kokusu kalmıyordu çamaşırımı yumoşla yıkadıktan sonra daha çamaşır makinesinin kapağını açarken evi mis gibi bir koku sardı ertesi gün yine dışarıda kurutmama rağmen çamaşırlarım mis gibi kokuyordu eşim kokular konusunda çok hassastır işten gelince ev çok güzel kokuyor ne sıktın dedi bende fikrimühimden gelen yumoşu gösterdim bir hafta kadar oldu kızımın beşiğindeki cibinliği yıkamak içinde yumoş kullandım ve kızımın odası her girdiğimde mis gibi kokuyor konsantre olması ve gayet güzel yumuşacık yapmasıda benim için artı özellik
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder