18 Nisan 2010 Pazar

Trendy And Friendly'den Hediyeler




1- Christian Dior göz farı - tam boy- 219-Ice Queen - tam yaz rengi, bebek mavisi gibi ...


2- Christian Dior Diorshow Mascara - Siyah renk - (seyahat boyu)

3- YSL Poudre de Soleil- Sun Powder (2 numara) - Seyahat boyu (1,5 gr) - minicik olduğuna bakmayın, aynısından makyaj çantama attım 1 aydır bitiremedim.
4- YSL dudak kalemi (6 numara-pembe tonlu) - seyahat boyu


5- Sephora Professionel Zero-Shine Base - Matlaştırıcı makyaj bazı (tam boy)- Yazın çok işinize yaracak :)


6-Elf Plumping Lip Glaze-Dolgunlaştırıcı ruj (2901)


7-WetnWild tırnak cilası


8-Nirvana pembe oje .

9- Herbary Hand Lotion- Cosmo-de-Com'dan aldığım el kremi. Aynısını ben de çantama attım, hafiften acı badem sütüne benziyor, ellerinizi, dirseklerinizi yumuşacık yapıyor.



veee Victorias Secret'tan aşağıdaki resimde gördüğünüz t-shirt'ün sarı rengi. Bedeni Medium (8-10) dur.
Katılmak için neler yapılması gerektiğini artık hemen hemen herkes biliyor zaten.

1- İzleyicim olmanız

2- Yorum bırakmanız

3- Varsa bloğunuzda bu kampanyayı duyurmanız ve linkini yorumunuza eklemeniz

4- Blogu olmayanlar da katılabilirler tabii ki

Son Katılma Tarihini 5 Mayıs olarak belirledim. Aslında kendi doğumgünümü beklemek istiyordum ancak Haziran'a daha çok var. Kızkardeşimin doğum günü 6 Mayıs, Anneler Günü yaklaşıyor, yani ararsanız bu tarih için bahanem çok :)))

Tamam çok uzatmıyorum, 5 Mayıs gecesi 24:00'a kadar katılım serbest...

Kazananı 6 Mayıs'da belirleyeceğim ve aynı gün duyuracağım.
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder