19 Mayıs 2014 Pazartesi

Spora Başladık !


Büyükleriniz size ;
"Çok zayıfsın, gözaltların iyice çöktü, ayy kemik kemik kaldın ,yook kilo al biraz bu böyle olmayacak"  tarzında cümleler kurmayı bırakıp sizi sürekli yemeğe teşvik etmeye ara vermişlerse şöyle bir durun ve ne oluyor bana deyip ayna karşısına  hatta tartıya koşun,
çünkü durum kesinlikle tehlike sinyallarini veriyor demektir... 
6 ay kadar bir süredir  herşeyin sukunete kavuşmasıyla anlamalıydım ben,
ama anlayamadım şimdi aklım başıma geldi o yüzden tecrübelerime dayanarak sizleri de uyarıyorum... Kilo verdiğinizde ki o kocaman kocaman eleştirileri şimdi "yok daha kilo alma kilonu koru" cümleleriyle değiştirdik, sanki kolay artık önlemek bir kere çok yemeğe alıştırdınız insanı kolay değil yani bu saatten sonra aynı tempoyla kilo almamak...
Hal böyle olunca, evde tartı yanlış tartınca siz hala 54 kg da olduğunuza inanınca, bir hayal dünyasında yaşarken her zaman gerçekten bol gelen pantolonunuzun  düğmesinin zor kapanıp üzerinize tam oturmasıyla kendinize geliveriyorsunuz, Sonrası mı olayın ilk şoklarını atlatıp kuzu kuzu bir spor salonuna yazılıp haftada 2 gün olmak üzere spora başlıyorsunuz,
 yeterli gelmeyeceğinizi biliyorum ama spor salonunun gerçekçi ama acımasız tartısında ki 56.5 kg ın fazlalığını atıp tekrar 54 kaldığımda kendime bir paket daha hazırlayacağım varmak istediğim nokta 52kg ama iki aşamaya böleceğim birde keşke eskisi gibi 1 saat deniz kenarı yürüyüşüyle destekleyebilsem ve canım zararlı yiyecekleri hiiç istemese
bu arada  bu spor kararını veren tek kişi ben değilim ailede, annem,teyzem, ablam kuzenim ve ben aynı anda karar alıp başladık,
 ablam adriana1983 farklı bir bölgede olduğu için o evine yakın bir yerde gidiyor geri kalan kişilerde aynı spor salonunda erimeye çalışıyoruz.
Fitness ın bize dilediğimiz  rakamları vermesi temennisiyle... :)


S&S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder