5 Mart 2014 Çarşamba

Kampanyon Tam Bize Göre


Her bayan gibi alışveriş söz konusu olunca benim içinde akan sular duruyor.
Mağaza mağaza dolaşıp elimizde poşetlerle eve dönmek kesinlikle keyifli,
bunu inkar edemeyiz, ancak online alışverişinde zevki bambaşka, kahvemizi yudumlarken oturduğumuz yerden hiç yorulmadan siparişlerimizi verip kapımıza kadar gelen paketler ve onları açmanın mutluluğu...
Kendimizi ödüllendirmenin en güzel yanlarından biri online alışverişler diye düşünüyorum. 
Günlük aksatmadan takip ettiğim dört ünlü alışveriş sitesi var, hatta bu dört  sitenin yakınlarımında en çok takip ettiği sitelerle aynı olduğunu fark ettim. 
O sitelerin  bir tanesi hariç hepsinden alışveriş yaptım şimdiye kadar ve iade işlemleride dahil bir sıkıntı yaşamadım, bu durumda  online alışverişe olan güvenimi arttırdı.
Ancak hep aynı markalar hep aynı modeller derken,insan değişiklik istiyor, işte tam alışveriş sitesi rutinimden sıkılmaya başlamışken, yeniliklere açık kendi alanına yeni bir soluk getirmiş kampanyon.com 'la tanıştım..
Eğer hala bu güzel siteyi tanımıyorsanız acele edin, çünkü şuanda sizin istediğiniz topuklu kırmızı ayakkabıyı kampanyon.com'a özel indirimle alan bir başkası olabilir :)
Binlerce model, binlerce seçenek ve farklı markalar... Kesinlikle bu site heyecanınızı geri getirecek, arama butonuna istediğinizi yazıp arattığınızda başka başka sitelerde istediğiniz ürünü göreceksiniz bu sizi şaşırtmasın çünkü kampanyon.com 'un farkı burada,istediğiniz şeylere hızlı ulaşmanızı ve alırken fiyat aralığını görüp ürünleri indirimli alabilmenizi sağlıyor birde kampanyon.com'lu olmanın ayrıcalığının sağladığı indirimler var ki buda alışveriş keyfimizi ikiye katlıyor...
Siteyi bizzat inceledim ve gerçek anlamda beğendim ama o kadar ürün yelpazesinde bütün bölümlere baktım ve bitirdim demek gibi bir lüksüm yok,buda sürekli aynı ürünleri görmekten sıkılanlar için çok güzel birşey.
Bu güzel siteyi hazırlayıp bizlere sunmakta emeği geçen herkese Kırmızırouge blogunun alışveriş sever iki kız kardeşi ve kurucusu olarak,Teşekkürlerimizle...

Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder