25 Mart 2013 Pazartesi

S&S nin Özel Ayakkabı Dolabı Ve Ayakkabı Koleksiyonu


Bilenler bilir benim ayakkabı sevgimi,bilmeyenler içinde şunu söyleyebilirim ki bir tutkudur ayakkabı benim için... Mağazadan 3 tane ayakkabıyla çıkıp hala vitrinlere baktığımı bilirim.Hal böyle olunca da evimize eşyalarımızı seçerken Ikea'dan tasarladığımız dolaba benim için ayakkabı bölümleri de yerleştirdik,en üst sepette misafir terlikleri var ancak son zamanlarda oraları da işgal edip dolabın üst daha üst ve en üst raflarına da uzanmaya başladım...Anlayacağnız ayakkabı sevgisi zor,çok zor.. :) Gerçekten zor çünkü bir zaman sonra eve sığamamaya başlıyorsunuz işte bu yüzden kilo vermemden ötürü bana büyük gelen bazı ayakkabılarımı blogumuzda satışa çıkarmaya karar verdim tabi önce resimleri paylaşıp sonra bu işin prosedürlerini öğrendikten sonra satışa başlayacağım..Ve gördüğünüz ayakkabılar buzdağının sadece görünen kısmı...

S&S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder