27 Aralık 2012 Perşembe

Taşınmaya İki Gün Kala

Uzun bir ev arayışından sonra nihayet bulduk geçen hafta aldık ve son sürat taşınma hazırlıklarına başladık artık Zeytinburnu'ndan değil Başakşehir'den yazacağım sizlere 2 gün sonra sabah 08'de taşınıyoruz 7 sene sonra ilk defa annemlerden bu kadar uzakta olacağım sanırım ben şimdi gelin oluyorum gerçekte :)
Evimizin boş hali görmek isterseniz Tık Tık Linktekinin aynısı
Mutfak biraz küçük her bayan gibi benimde hayalimde kocaman bir mutfak vardı ama bunu bulamayan da var diye Şükrediyorum ilerde belki L şeklinde camın önüne çevirebilirim tezgahı

Kızımın odası olsun istiyordum bir müddet daha erteledik bunu oturma odası küçük olduğu için oraya köşe takımı yaptırıyoruz hemen hemen bunun aynısı
Banyonun duşakabin'ini değiştirdik ve banyo dolabı taktırdık pastacılık malzemelerim için balkona bir dolap aldık yerleştikten sonra resimleri tek tek paylaşacağım ;)
Balkonu kapattırıyoruz site yönetimi pimapen'e izin vermiyormuş o yüzden cam balkon olacak ama taşınmamıza yetişmiyor maalesef :(
Önümüzde ki 10-15 gün bizim için yoğun geçecek sanırım bu arada orada intenet bağlantısı olana kadar yazamayacağım olur da merak ederseniz ;)
Bana bol bol dua edin olur muuuu

Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder