8 Eylül 2012 Cumartesi

Bizden Haberler Ve Yeni Bloguma Beklerim

Uzun bir aradan sonra geldim en son tatiden dönüş postu yayınlamıştım sanırım ondan sonra ki günler oldukça yoğun geçti ramazan,iftarlar derken post yazmadan 1,5 ay geçmiş galiba kısaca bizden haberlere gelecek olursak:
Annemle babam 20 gün önce umreden döndüler bizim kuzuyu özledikçe hediyeler almışlar 

Bunlar çantaları 


Benim kurabiye kalıplarım ve bu kalıplarla yaptığım kurabiyeler

 Şalım bayıldım buna
 Patiklerim
Kızımın elbisesi
 Meyveli silgileri

 Pillerini taktığımız zaman korktuğu bebeği
 Ve diğer oyuncakları






Bayramdan sonra görümcem ve kızı bize geldi 10 gün misafir ettik 
Kızımı hala tuvalete alıştıramadım ben üstüne gittikçe o inada bindiriyor işi :(
3-4 ay içinde taşınmayı düşünüyorum ve ve bakmaya başladım bile
Son zamanlar yaptığım pastalarım





S&S'den haberler ise :
bu aralar bizimle olamayacak maalesef bazı sıkıntıları var ve hepinizden dua istiyorum kardeşim adına ;)

bir diğer haber ise yeni bir blog açtım Pasta Karamel sadece pastacılık ve kurabiye üzerine olacak şu an daha çok yeni ama yavaş yavaş kaynak bir site haline dönüştürmeyi düşünüyorum hepinizi beklerim....
Paylaş

3 yorum:

Böğürtlen Taneleri dedi ki...

Ellerine sağlık canım cicilerinizde güzelmiş güle güle kullanın bloğunda hayırlı olsun.

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

bloğuna bayıldım,paylaşımların için emeğine sağlık,ciciler desen çok zevkli seçimler,pasta bloğuna gelince hemen onuda takibe alıcam çünkü bende bu alanda ilerlemek istiyorum sürekli araştırmalar yapıyorum ilerleyen zamanlarda kursada gitmek istiyorum çeşit çeşit cupcake ve şeker hamurlu kurabiyeler:)en kısa zamanda modelleme için malzemelerimide alıcam ve startı vericem:)zaten pasta ve kurabiye yapmayı çooook seviyoruuuum:)

adriana1983 dedi ki...

Teşekkürler kızlar ;)
Özlem canım eğer İstanbul'daysan kurs almak için İsmek'i tercih edebilirsin pasta blogum ise şu an için çok yeni ama ilerleyen zamanlarda kaynak bir site haline getirmeyi düşünüyorum

Yorum Gönder