14 Temmuz 2010 Çarşamba

Funy Frame Ve Nefis Kurabiyeler

Bloğumu tanıtmak amacıyla bir kampanya düzenliyorum. Kazanan kişiye Kukicim 'den 10 adet yukarıda gördüğünüz şekilde , farklı renklerde kurabiye hediye edicem. Şimdi her blog kampanyasında olduğu gibi benim kampanyamda da bazı koşullar var.
--- Bloğunuzda kampanyamdan bahsetmenizi istiyorum.
---- İzleyicim olmanız gerekiyor
---- ve tabiki çekilişe katılabilmek için mailinizle birlikte bir yorum bırakmanızı istiyorum(haklı olarak mailini bırakmak istemeyenler var , kazanmaları durumunda onlardan bana ulaşmalarını istiyeceğim)
---- İkinci bir çekiliş hakkı daha kazanmak için ise bloğunuzda izledikleriniz, takip ettikleriniz arasına beni de koymanız gerekiyor, bunu yorumunuzda belirtmeyi unutmayın.
Kampanya katılım son günü 09.08.2010. herkese bol şans
Blogun linki:http://funyframe.blogspot.com/2010/07/kurabiye-ister-misiniz.html
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder