26 Ocak 2010 Salı

İlk Blog Hediyelerim Geldi


Recep Hilmi Tufan beyin başlatmış olduğu kampanyayı blogumda duyurmuştum ama hiç ummamıştım bana çıkacağını çünkü şimdiye kadar yirmiden fazla blog yarışmasına katıldım ve kısmet değilmiş dedim bu sefer kısmetmiş ve 44. yorumun sahibi ben olmuşum hediyelerime kavuştum Recep Hilmi beye çok teşekkür ediyorum aynı ilçede ikamet ettiğimiz için hediyelerimi elden ulaştırdı üstelik böyle karlı bir havada.
Hediyelerim yukarıda resimlerini gördüğünüz
1-Oriflame'den Güneş Sonrası Yatıştırıcı Losyon
bunu yazın deneyeceğim
2-Avon'dan Advance Techniques Boyalı Saçlar İçin Onarıcı Maske
henüz denemeye fırsatım olmadı
3-oriflame ıce parfüm
çok beğendim tam benim tarzım ve çok kalıcı.
Ayrıca Recep beyin yeni açmış olduğu
http://www.bedavayasiyoruz.com/ bloguna üye oldum ve bütün yeniliklerden haberdar oluyorum tavsiye ederim.
Paylaş

1 yorum:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

İyi günlerde, güle güle kullanınız efendim...

Yorum Gönder