4 Aralık 2011 Pazar

Vanilya Club

Sanırım Vanilya Club ismini duymayan kalmamıştır ama biraz bahsetmek gerekirse Özellikle Amerika'da yaygın olan bir sistem almak istediğiniz ürünü önce deniyorsunuz hoşunuza giderse alıyorsunuz bir ürüne bir sürü para yatırıp beğenmeyip kenara atmaktansa çok mantıklı bir sistem cosmo shoplarda numune veriyorlar zaten derseniz o numuneler bir kullanımlık oluyor ve bir kullanım bana fikir vermiyor ayrıca gidip numune alabilirmiyim demek benim gibi biraz çekingen biri için oldukça zor oluyor birde oradaki elemanların zoraki numune veriyor olmaları dahada zorlaştırıyor Vanilya Club kutularından çıkan numune ürünler ise genellikle orijinal  ürün boyutunun üçte biri yada beşte biri boyutunda oluyorki bu da en azından 3 kullanımlık olduğu anlamına geliyor gerek kremler gerek şampuanlar 3 kullanım sonrası fikir verebiliyor bence;)
Ayrıca kokoş bir kutuda kapınıza kadar geliyor
Vanilya Club'ın diğerlerin farkı ne derseniz bende merak ettim ve araştırırdım gönderdikleri ilk kutulardaki ürünlerin aşağı yukarı fiyatlarını hesapladım ve 35-40 tllik ürünler gönderdiklerini keşfettim ki Telefon görüşmelerimizde Aralık ayı kutularının çok daha farklı olacağını söylediler bende merakla bekliyorum daha çok bilgi almak ve üye olmak için tıklayın .
Kutulardan çıkanları merak ederseniz buradaki videoyu izleyebilirsiniz unu belirtmek isterim ki herkese aynı ürün değil cilt saç tipinize göre ürün gönderiliyor ;)
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder