9 Aralık 2011 Cuma

Bu Aralar Duygusalım Ben,Hiç Yazmadığım Mektuplar Yazıyorum...

Her geçen gün biraz daha anlıyorum ve her geçen gün dahada çok özlüyorum.İçeride olmak gibi değilmiş dışarıda olmak,dışarıdan bakmak herşeye...
Bir yanımda herşeyi uğrumuza feda edebilecek biri, diğer yanımda dünyası biz ve bizi mutlu etmekten ibaret olan biri,ve gözlerimi kapatıp sonuna kadar tereddütsüz güvenebileceğim dostum arkadaşım sırdaşım ablam...Nasıl öderim ben hakkınızı bilmiyorum,şimdi bakıp gördüğüm yüzüme hüzün düşüren her ne varsa yaşantınızda ben onları silip atabilmeyi çok isterdim.Hani beni her görüşünzde yüzümü soran gözlerle inceliyorsunuz ya mutlumuyum üzgünmüyüm diye...Ben mutluyumda  yokluğunuzun yeri dolmuyor ve sizin yerinize hiç kimse konmuyor...Bırakın geçsin lokmalar boğazınızdan o en sevdiğim yemeği yaptığınızda ,çatalı bir kenara bırakıp ahh şimdi oda olsaysı demeyin bu sofrada..Ben hep gelirip hep yanınızda olurum yeter ki siz hiç bırakmayın beni...Daha ne akşamlar olacak ne sabahlar neşeli kahkahalarımızın çınladığı odalarda...Siz ki ; Rabbimden bana en güzel hediyesiniz,en şükredilesi şeysiniz,büyüdükçedaha iyi anlıyorum sizi ve değerinizi..İyi ki varsınız, ne yaparsam yapayım hep yanımda kalın, hep var olun.Seviyorum Sizi.....


S&S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder