tag:blogger.com,1999:blog-5986934537463078011.post8536851530454802371..comments2023-10-02T16:43:39.379+03:00Comments on Kırmızı Ruj: Cosmo City Mağazası Beni Hayal Kırıklığına Uğrattı!adriana1983http://www.blogger.com/profile/00778076751648320788noreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-5986934537463078011.post-15671275716708152982011-06-17T05:54:32.741+03:002011-06-17T05:54:32.741+03:00öncelikle merhabalar herkese...
yazdıklarınıza son...öncelikle merhabalar herkese...<br />yazdıklarınıza sonuna kadar katılıyorum.herşeyden önce şunu söylemek isterim ki cosmo city fındıkzade şubesinde bende sorun yaşadım.ve bir daha oraya adımımı atmıyorum.en nefret ettiğim şey bir satıcının ben ürünleri gezerken nefesini yada adımlarını sürekli hissedişim.ben özgürce dolaşmak isterim alışveriş yaparken.zaten elemana ihtiyaç duyarsam bakarmısınız derim.ürün satmak için yapılan bu ısrarlı davranış inanın beni alışveriş yapmaktan soğutan birşey.kaldıki bir ürün almaya yönelmişse müşteri satış elemanının ısrarla bu ürünü alın demesi can sıkıcı bir durum.şunu söylemeliyim ki bu konuda benimle aynı fikri paylaşan ve düşüne o kadar çok arkadaşım var ki.dikkat ederseniz dükkanlar genelde boş.bence nedeni satış destek elemanı denen varlıkların bana göre almayın destek elemanları olması.bir dükkanda o kadar bayana gerek yok.hemen yapışkan hareketler yaparak benim kolaylıkla kaçmamı sağlıyorlar.fakat dükkan sahipleri yada ürün müdürleri bunun farkında değiller.Candie`shttps://www.blogger.com/profile/12640994018014639687noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5986934537463078011.post-91180465821772832672011-02-18T14:45:41.570+02:002011-02-18T14:45:41.570+02:00April;
Canım rica ederim çok güzel ve net bir yazı...April;<br />Canım rica ederim çok güzel ve net bir yazı olmuş,keşke okuyan her arkadaşım yorum bıraksa ve burayı okuyan kişilerde bu tarz konuların ne kadar çok tepki alıp,insanları yeni kararlar almaya ittiklerini görseler.<br />Senin yaşadığında can sıkıcı bir durummuş,ve sorunu açıkçası Cosmocity değil aldığın marka çözmüş ama biz orada yapılan bıkkın, asık suratlı, "tamam al git lanet olsun!"der gibi tavrı çekmek zorunda değiliz.İnsanın canınıda sıkan en çok bu tavır zaten, birşeylerin satışını yaparken gördüğümüz müthiş güler yüz ,bir sorun karşısında inanılmaz asık bir yüze dönüşüyor,yada nazik ama umursamaz bir tavra..<br /><br />s&sadriana1983https://www.blogger.com/profile/00778076751648320788noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5986934537463078011.post-14611732653667397992011-02-18T14:25:11.837+02:002011-02-18T14:25:11.837+02:00Canım, ben CosmoCity'deki stand görevlilerine ...Canım, ben CosmoCity'deki stand görevlilerine kulak asmamayı çok kez bu tip kötü tecrübeler sonunda deneyimledim. Carmina kötü bir marka değil, benim memnun olduğum ürünleri çoktur ama hiç denemediğim ve fikrim olmayan ürünü de satış danışmanlarına kanıp almamayı öğrendim. Çünkü sonrasında yaptıkları önerilerin ardında durmuyorlar. Geçen yıllarda Neutrogena'nın hassas cilt için bir nemlendiricisi aldım ve alerji yaptı bana. Dikkatinizi çekerim, 'hassas cilt için' olan bir ürün. Cosmocity Fndkzade mağazasına gittim ve değiştirmek istiyorum, firmaya da şikayet mektubu göndermenizi istiyorum dedim. Cevapları, 'Ama ürünü biz size önermedik kiiiii, siz kendiniz aldınız' oldu.<br />Onlar önerseydi de birş ey yapamayacaklardı bundan eminim. Mağaza müdürü ile görüştüm ve firmaya şikayet mektubu yolladım. Ardından, bana ürünü onlara yollamamı söylediler. Cosmocity aracılığıyla yolladık ve Neutrogena, Cosmocity'den aynı fiyat tutarında alışveriş yapmama izin vermelerini istedi. Bir mırın kırın yaptılar, ama elleri mahkum, yerine getirdiler.<br />Anlamaları gereken şey çok basit aslında.<br />Tüketici koruma kanununda yazılanlar belli, biz hakkımızı almak konusunda kararlıysak, onlar da vermek konusunda 'rahat' olmak zorundalar. Bu onlara avantaj kazandırır, ama anlamıyorlar.<br />Bu konuda CosmoWorld cidden süper çalışıyor.<br />Evimin yakınına CosmoWorl açılmasıyla, artık Cosmocity'ye uğramıyorum, çok mutluyum :D<br /><br />(çok uzun yazdım özür dilerim :))Aprilhttps://www.blogger.com/profile/02951922577092302478noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5986934537463078011.post-49150369242189816012011-02-17T23:10:56.230+02:002011-02-17T23:10:56.230+02:00TatLıGacı;
Canım öncelikle yorumun için teşekkür e...TatLıGacı;<br />Canım öncelikle yorumun için teşekkür ediyorum,açıkçası gelen yorumlar ,bu tarz yazıların okunduğunun ve dikkate alındığının kanıtı oluyor..<br />Carmina konusuna gelince ,mağazada hala carmina ya ait bir kozmetik bölümü ve standı vardı ve herşeyde satıştaydı, yani oraya bir sorun üzerine değilde ,yeni bir ürün almak isteyerek gitseydim bana Carmina nın türkiye satışları durdurulduğu eminim ki söylenmeyecekti bile..<br /><br />S&Sadriana1983https://www.blogger.com/profile/00778076751648320788noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5986934537463078011.post-78250536824854582802011-02-17T22:13:10.465+02:002011-02-17T22:13:10.465+02:00yaşadığın şeyi çok iyi anladım..carmina markasıyla...yaşadığın şeyi çok iyi anladım..carmina markasıyla münasebetleri bitmiş dahi olsa,o eyelineri çöpe atıp, senin istediğin markayı almanı sağlayarak yardımcı olmalıydılar..Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5986934537463078011.post-23103724027948867962011-02-17T21:01:07.777+02:002011-02-17T21:01:07.777+02:00Tatliyosun ;
Canım insan gerçekten üzülüyor böyle ...Tatliyosun ;<br />Canım insan gerçekten üzülüyor böyle olumsuzluklarda,ben bu yazıyı benim gibi başkalarıda aynı haksızlığa uğramasın diye hazırladım,ve bu sektörde çalışanların çok daha dikkatli olması için yazdımm.Müşteri memnuniyeti bir mağaza için herşey demek,kimse artık bilinçsiz tüketiciler değil ben orada konuyu uzatmadım belki,kendileri telafi etme olgunluğunu ve profesyonelliğini göstersinler istedim ama bu demek değil ki bana yapılan şeyi başkalarınada yaşatmaları için sessiz kalacağım.Ben bir özrü hak ettiğime inanıyorum...<br /><br />S&Sadriana1983https://www.blogger.com/profile/00778076751648320788noreply@blogger.com